Direct je kaartjes verzenden naar jullie vrienden en familie

Extra service! Je kan je kaartje ook door de drukkerij laten verzenden, hoe het werkt deze serivce lees je in de uitgebreide beschrijving hieronder. Met deze directe verzending wordt jullie kaartje direct naar jullie adressenlijst gestuurd. Super handig!


WAT ZIJN DE KOSTEN VAN DEZE SERVICE?

Per adres zijn de kosten in Nederland:
- Kaart onder 20 gram - €1,49
- Kaart boven 20 gram - €2,50

Directe verzending buiten Nederland:
- Kaart onder 20 gram - €2,013
- Kaart boven 20 gram - €3,78

Wat doet de drukkerij hiervoor:
- Plakken een Postzegel op de envelop
- Steken de Kaart in de envelop
- Printen de adressen op witte etiketten en plakken deze op de envelop
- De kaarten worden direct met PostNL naar jullie adressen verstuurd.
Houd er wel rekening mee dat dit exclusief de kosten van de kaarten is.

Hoe werkt het?

1. MAAK JE KAART

Kies jouw favoriete kaartje en maak deze naar wens op. Tevreden? Ga dan naar het bestelproces. Je kunt nu ook het formaat, de papiersoort en de envelopkleur kiezen.

2. KIES DIRECT VERZENDEN

In het bestelproces vind je directe verzending naast de opties 'proefdruk bestellen' en 'thuis bezorgen'. Je kunt er ook voor kiezen om een deel van je bestelling direct te verzenden en een deel thuis te laten bezorgen. Beide bestellingen plaats je dan los van elkaar. De levertijd van de rechtstreeks verzonden kaartjes en de bestelling die je thuis laat bezorgen kan afwijken.

3. VUL DE ADRESSEN IN

Er zjn twee manieren om adressen toe te voegen. Dit kan handmatig of door het uploaden van een Excelbestand. Je hebt daarvoor het excelbestand nodig welke je kan downloaden in je account. Een ander excel accepteerd het systeem helaas niet.
Je kunt een geadresseerde handmatig toevoegen via de optie + Nieuw adres. Alle verplichte velden dienen ingevuld te worden. Vergeet niet het land in te vullen. Een foutje gemaakt? Geen zorgen, je kunt adressen gemakkelijk weer bewerken. 
In je adresboek kan je vooraf adressen opslaan in je persoonlijke adresboek. Dit scheelt een hoop werk achteraf. Je persoonlijke adresboek vind je in in je account. Klik hier om direct naar je adresboek te gaan. Meerdere adressen kun je tegelijkertijd toevoegen via een Excel-bestand. Dit is handig als je de adressen alvast van tevoren wilt verzamelen. De kolom 'Land' is ook een verplicht veld! Sla de adressen op in je adresboek voor een later moment.

4. KIES JE VERZENDDATUM

Het is mogelijk om een verzenddatum te kiezen. De verzenddatum wordt hierbij aan de rechterzijde aangegeven bij het bestelproces. De kaartjes worden verwerkt van maandag t/m vrijdag van alle orders die voor 18.00 uur zijn besteld en ze worden dezelfde dag nog in productie genomen.

5. JE KAARTJES ZIJN ONDERWEG!

Heb je op een werkdag vóór 18.00 uur besteld? Dan worden de kaartjes dezelfde dag nog in productie genomen. Hoe snel de kaartjes onderweg gaan hangt af van de gekozen afwerking van je kaartje. Na het posten worden de kaartjes doorgaans binnen 2-3 werkdagen door PostNL bezorgd. Ik ben hier echter wel altijd afhankelijk van de postbezorger. Hou er rekening mee dat er in Nederland op maandag geen brievenbuspost wordt bezorgd. 

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op.


Let op!
Je kan niet voor direct verzenden kiezen als je ook nog een inlegvel wilt toevoegen of een houten elementje wilt of extra DIY afwerking, in dat geval kies je voor pakket thuis bezorgen..

Verder kan je ook niet binnen 1 bestelling verschillende kaarten zoals dag- en avondgasten combineren. Plaats per soort tekst een volledig nieuwe bestelling! Als je dit wel doet kunnen de kaarten gaan mixen met willekeurige adressen. De mogelijkheid is dan dat de verkeerde kaart bij de verkeerde gast komt. Helaas ben ik daar niet verantwoordelijk voor!

Liever de adressen op de enveloppen gedrukt? Neem daarvoor contact op door een mailtje te sturen!