home > Corona update

Corona update

Ik kan me voorstellen dat de maatregelen omtrent het coronavirus aardig wat vragen met zich meebrengt. Daarom heb ik de meest gestelde vragen hierover verzameld en zal deze pagina bijgehouden worden met de laatste updates.
Staat jouw vraag er niet bij neem dan gerust contact op! Ik help jullie graag!

Change the Date kaartjes


LEVERTIJDEN

Je bestelling wordt door ons op tijd verstuurd. De enige uitzondering vanuit Leintjes is dat er nu op zondag tijdelijk geen kaarten worden gedrukt in de drukkerij. Hierdoor worden bestellingen vanaf vrijdagavond 18.00 uur gedrukt en verzonden op maandagochtend.

Vanwege het hoge aantal pakketten dat tijdens deze corona-crisis wordt besteld en de maatregelen die genomen moeten worden, staan PostNL en DHL onder erg hoge druk. Daarom kan je bestelling qua verzending wat vertraagd zijn. Ik hoop hierbij op jullie begrip. Via de track en trace-code die je ontvangt (mogelijk met enige vertraging), kun je je bestelling volgen. Lees hier meer over de normale levertijd van Leintjes. Ook kan je de website van PostNL raadplegen voor de levering van jullie pakketje.


WORDEN MIJN KAARTEN VEILIG GEDRUKT EN VERZONDEN?

De drukkerij is gewoon open en zal jullie kaartjes met liefde produceren. Er worden strikte maatregelen opgevolgd (opgesteld door het RVIM) die zorgen voor een veilige en hygiënische werkomgeving. 

Deze maatregelen zijn genomen:
- De meest kwetsbare plekken worden tweemaal per dag gedesinfecteerd;
- Er is geen fysieke overdracht tussen de twee ploegendiensten;
- Medewerkers houden 1,5 meter afstand;
- De pauzes zijn opgedeeld;
- Er is geen fysiek contact meer tussen leveranciers en medewerkers, o.a. doordat we pakbonnen niet meer tekenen.

De kans dat het virus op poststukken zit is in Nederland heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Daarnaast is de kans dat het virus dan nog besmettelijk is ook heel klein, aldus het RIVM. Wil je, ondanks dat de klans nihiel is, geen enkel risico lopen? Laat postpakketten 24 uur liggen alvorens deze te openen of was je handen na het aanraken.


WAT DOE JE ALS JE GEEN CONTACT MET DE POSTBEZORGER WIL?

De pakketleveranciers waarmee wordt samengewerkt, hanteren de volgende maatregelen: De bezorgers doen er alles aan om het contact te minimaliseren. Zij houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot jij deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra jij opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.


DE BRUILOFT IS VERZET EN IK HEB NIEUWE KAARTEN NODIG

Heb je al trouwkaarten besteld of drukwerk met een trouwdatum erop maar kan dit niet doorgaan? Wat ontzettend vervelend! Mocht je nieuwe kaarten willen bestellen om jullie nieuwe trouwdatum te communiseren? Ik heb een speciale collectie met Change the Date kaartjes gemaakt. Dit zijn kaarten van de meeste bestelde kaartjes van afgelopen maanden. De kaartjes zijn in een enkel formaat waardoor de prijs lager zal zijn.
Ik kan ook gratis een ontwerp passend bij jullie trouwkaart maken. Ik maak dan een concept ontwerp en zet deze in jullie eigen collectie waarna jullie deze verder kunnen bewerken. Neem contact op om te kijken wat ik voor je kan betekenen.


ANDERE VRAAG?

Ik zou het heel goed begrijpen als je nog ergens vragen over hebt.
De klantenservice is bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur via 085-043 8000 en je kan altijd mailen naar info@leintjes.nl


Ik wens jullie veel gezondheid en sterkte toe in deze moeilijke periode!

Veel liefs,
Marjolein & het serviceteam

 

SPECIALE CHANGE THE DATE COLLECTIE

0 kaartjes
Filters ×
Toegepaste filters filters wissen